www.salvimar.com

7/07/2007


Dijous a la tarda, soc a casa a les 6 i aprofito per fer una escapada al mon del padró davant de casa, es un lloc molt perillós per el constant pas de embarcacions, pero alguna cosa em deia que els dentos eren alla, despres d´una hora de busqueda sense exit, probo una mica mes fondo alla començo a veure alguns dentos petits i alguns mes grossos al darrera, al final aconsegueixo agafar-ne dos de 2 kg passats.
Com a curiositat del dia comentar que vaig baixar amb el fusell de 90 a rematar el dento encauat i la sorpresa va ser meva quan vaig veure al costat del dento ferit, la morena mes grossa que habia vist mai, era molt molt gran, no vull pensar que hagues passat si haguès tardat una mica mes a baixar, mentre pujaba la morena em miraba veient com m´emportaba el seu sopar.