www.salvimar.com

10/05/2007

Amb barquer de luxe


Es Divendres, i surto amb en Bastien a reconeixer una miqueta la zona abans de la marathon,ell em fa de barquer per reposar una mica,donç ha pescat els dos dies anteriors. Nomes tira-me al aigua veig que es molt bruta (el dia abans va ploure molt) la sorpresa es meva al veure un banc de servies grosses a sota de les meves aletes, rapidament li demano un fusell a en Bastien i clavo una de maca, li demano un altre fusell i em passa un 75 que logicament queda curt i clavo una altre pero aconsegueix escapar, pero bueno la servia clavada es guapa i començem be, cambiem de zona i trobo dentos..dentos guapos !! pero per volguer clavar un de gros no en clavo cap, per sort mes tard aconsegueixo agafar-ne un de dos kilos, en Bastien em fa plegar i diu que guardi forçes per dema ja que la necessitare, logicament faig cas al mestre i tornem a port. Dema pot ser un gran dia .