www.salvimar.com

1/19/2009

LLOBARRO AUSENT

Aquest any costen de trobar, no se si son les condicions, o que, pero els llobarros grossos costen de veure, per sort aquesta tarda bufaba un vent, que prometia alguna peça.
M´he tirat a sota de casa, l´aigua era neta, pero amb mar de fons, costaba aguantar-se abaix, entre baixada i baicada ja començo a pensar amb la dutxa d´aigua calenta, donç peix ven poc.
de sobte apareix l´amo de la zona, al principi em pensaba que no el podria pescar, donç estaba lluny i no s´el veia gens curiós, per sort la mar de fons ha fet que el cinturon refregues per sobre la pedra, provocant un soroll de fregada, cosa que ha cridat l´atencio del llobarro, i al veure´l venir a contrallum em pensaba que feia al menys 5 kg, un cop l´he tingut davant li he fet una demostració de la efectivitat del meu fusell amb un bon tiro, despres de comprobar que amb prou feines feia 3 kg el poso al passador, si mes no, ben content donç ja es un llobarro maco, despres cambio de zona , en una de les baixades corrent per sota, veig que al damunt de una pedra grossa hi han moltes saupes i algun sard gros, m´hi acosto per sota i em passa per damunt un sard enorme, pero que per la distancia i la posicio es un tret molt complicat, tot i aixi disparo amb la sorpresa que el clavo..ostres ! que guay ! l´he clavat! pero ai ai resulta que el tret era a molta distancia i nomes li ha passat la punta de la varilla i al intentar recuperar-lo es deixa anar. grrr! amb lo gordo que era! Be no passa res, carrego novament el fusell, torno a baicar, i veig el sard navegant a rumb perdut (suposo que el primer tret li va averiar el gps) esta aturdit cosa que em permet aproparme a ell i rematal, son les 5 i fa fred, m´hen vaig a casa