www.salvimar.com

3/13/2009

APAREIX LA VERGE

Aquest cap de setmana, arriba la meva germana d´Holanda, i no podre anar a pescar, per lo que no perdo oportunitat el Divendres a la tarda, hi vaig molt content i motivat, donç el WindGurú dona un parte molt favorable, cami cap a port ja veig el mar tranquil i el sol que hi pica damunt, ostres que be, com s´agraeix aquesta imatge, després de l´hivern que estem passant, un cop ho tinc tot preparat, vaig direccio a uns baixos on de vegades corren dentols, pero al tirar-me al aigua puc comprovar que no esta lo neta que caldria, corre poc peix, pero poc poc, caram aqui tampoc, i mes enllà res de res. Em desmotivo rapidament, mig emprenyat, decideixo fer una mica de curry, pero s´aixeca el Garbi i em fa cambiar d´opinió, em dirigeixo a molt poca aigua, a veure si faig un llobarret, mmm alguna llisa pero la cosa esta pobre pobre, estic be d´apnea i m´ entreting mirant un banc de saupes que habien marxat i ara tornen cap a mi, ostres quin fracás!! amb la il.lusió que m´habia tirat jo ! pero de sopte veig una cosa entremig de la espuma, esta practicament a cota zero. Uau!! quin llobarraco!! aquest no el fallo, efectivament l´aconsegueixo enxampar, pero aquest te un comportament lluitador i no vegis la que m´esta liant, de sopte intenta entrar en una esquerda pero ..esta massa gordo ! jajaja vine cap aqui, li passo els dits per les agalles...ara si que ja es meu 5.450kg em pensaba que arribaria a 6 kg