www.salvimar.com

11/22/2009

COP DE SORT

Fa dies que no surto a pescar, la veritat es que per motius de feina i la escassetat de vida al nostre medi desde que vaig tornar de Dakar, que nomes habia sortit un parell de cops i nomes una estona.
Aquest Dissabte he quedant amb Alessandro Picasso per anar a pescar, ell em va portar el nou traje Elite 2010 de 7mm o sigui que de fred poca, apart estrenaba el meu nou fusell, tunejat per el senyor Antonio Navarro, un bazooka que per segons quin tipus de pesca es imprescindible.
A la dutxa ja li deia a en Sandro, Hoy cojo una pieza guapa seguro, pues voy de estreno doble.
Al sortir varem probar d´agafar algun bonito, pero no els trobavem, hi habia poc peix, i la cosa es presentaba dificil, pero en una de les baixades entremitg de un canal, veig un mero de uns 4 kg , li faig la caiguda demanant-li que no es mogui, sort que portaba una eina apropiada i li vaig poder disparar a una llarga distancia, a la mateixa baixada ja el portaba cap amunt, estaba paint un petit pop que va treure al arribar a superficie, vaig aprofitat l´ocasio per demanar a en Sandro que em fes de model per fer-li la foto al mero i poderla posar al meu blog .