www.salvimar.com

5/30/2010

DE IMPREVIST

Dimecres a la tarda, acabo la meva jornada laboral, una mica abans del compte, al arribar a Palamos veig que domina el Garbi, pero a una força agradable, sense pensar-ho preparo fusells i equip i em tiro de infanteria a sota de casa, aquest cop agafo boia per anar al baix de fora, l´aigua es bruta i no mola, pero amb aquest Garbinet potser veurem alguna peça, de cami puc anar fen algun sard i al arribar a lloc puc veure que hi ha algo de vida, de lluny em passa un sard imperial, que no modifica el seu rumb per venir a veure´m, instintivament el vaig a buscar amb un acecho, ens tornem a trobar i ara si te curiositat, i no ho posa dificil per anar al meu passador, es maco i passa dels 3 kg força be, veig alguns dentos petits intractables i molt desconfiats amb aigua bruta,i tambe alguns corballs, el dia acaba i torno cap a casa directe a la dutxa i sopar que tinc molta gana.

2 comentaris:

Oscar - Farrito ha dit...

muy bueno ese breado

anfhos ha dit...

Hoal Chio,
Molt maco aquest sard imperial,i veig que ja utilitzes els traju Salvi , enviam el cataleg de Salvi per veure el que tens, et truco per anar a pescar quan acabi les opos.
Salutacions
Anfhos