www.salvimar.com

1/12/2011

PARENTESIS

Bon temps i mar calmada, aigua neta, un parentesi al gener, aprofito per anar a l´aigua ja que la cosa pinta be,veig molta vida i aixo motiva, tot i que estic una mica refredat, puc compensar justament, no trigo a veure el primer llobarro, entremitg d´un banc de sards, estic ben colocat i li faig una espera, em ve a veure i li costa la vida, ja en tenim un al passador ! que be, segueixo molt motivat, portava dies a dic sec i m´ho estic passant be. a superficie ventilant veig un llop d´uns tres kilos, esta a cota zero, i jo estic totalment inmobil, l´aigua en neta i veig que la cosa esta dificil per atraparlo, pero segueixo inmobil,calculo la distancia i veig que encara es lluny,pero el soc conscient de que porto el doble goma, fa dies que no faig un tiro llarg i la peça es guapa per arriscar, pero no tinc opció, m´arrisco o el perdo,no m´ho penso mes i disparo, el clavo sense atravessar pero de forma suficient com per recuperar la peça, ostres es guapo, i al passador encara mes ! despres puc pescar un parell de sards, i veien que el sol es pon, torno cap a casa, on m´espera una dutxa calenta i un bon berenar. Un dia mes de pesca divertida.