www.salvimar.com

6/13/2011

GARBI SENSE FORÇA

Com que tinc una petita averia a la barca, surto d´infanteria, despres d´una hora de cotxe arribo a lloc, em poso el neopre i cap a l´aigua, mentre o faig em vaig posant calent donç veig el garbi bufant a una intensitat aparentment bona, pero al entrar a l´aigua veig que la cosa no es aixi, la corrent es de Nord i l´aigua abaix es freda i bruta, buf ! ja la hem cagat penso jo, donç a la espera no corre res de res, ni sards, en una de les caigudes en un cami de sorra entre els podrits, veig un grup de rogers macos, veient com esta el dia, començo a estudiar la possibilitat de agafar-ne algun per sopar, pero per fortuna i casualitat veig un mero al costat que puc clavar amb un tret llarg, el deixo sec panxa amunt, i es veu guapo !! al principi pensaba que feia uns 5 kg pero al anar recollint carret es feia mes petit, i amb prou feines arriba a 4, de totes maneres surto content donç el dia estaba per acabar amb una porra,  Aqueta vegada autofoto amb el mobil anem pujant el nivell suposo que si algu del national geographic veu el blog no trigaran en fitxar-me