www.salvimar.com

9/16/2011

CADAQUES

Quedo amb en Bastien per sortir per la zona de Cadaques, la veritat es que ell te un Gps replet de zones guapes en aquelles aigues, a primera hora comença ell amb bons resultats, ja que en una esquerda on solen haber meros de no mes de tres quilos, en troba un de 7.500, una cosa gens normal pero que alegren la jornada, no gaire mes tard en fa un altre de 3.5 kg i un sard imperial, desprès em toca a mi, em porta a zones realment guapes, pero no acabo de veure el que toca, un parell de punts mes tard aconsegueixo pescar un dento que no arriba a tres kg pero que ja es maco, despres una dorada kilera que em fa molta ilusió ja que es un tiro llarg i em dona confiança, al mateix lloc decideixo repetir perque he vist vida, i puc pescar un imperial petit que no arriba a 1.5kg, no gaire mes tard puc fer el segon dento, aquest cop mes maco, la nota amarga arriba al fer una caiguda a un baix fondo, encara no he arribat i veig un dento gordo pero gordo de veritat, es separa una mica de mi, i per davant em passen dorades sards gordos i un dento petit, no puc treure la vista del gros, al veure que no ve decideixo arriscar amb un tret llarg, el toco pero no li faig prou mal, i es desclava abans d´arribar a dalt, grrrrr collons quin mal rollo (es lo que hay) em recupero i el sol baixa, de cami al barco on passarem la nit faig alguns sards macos de bon tamany,li dic a en Bastien que em faci algunes fotos i em diu el de sempre, luego, luego al final, acabo a Roses i sopem i dormim a Mistress el barco d´en Bastien, al mati seguent ens aixequem molt d´hora per aprofitar el dia, pero per sorpresa nostre veiem que les condicions han cambiat força, s´aixeca una mar de fons gens guapa i el peix no es veu per enlloc, a mida que passen les hores la cosa no fa mes que empitjorar, i en Bastien que coneix la zona em diu que no val la pena perdre mes el temps i que marxem, tot malhumorats i jo pensant....i les fotos ?? sempre em passa igual, ell no es amic de fotos i de treure el peix de la nevera, penso que ja les fare a casa, pero arribo de nit cansat i amb molta feina per fer i al final res de res, tampoc hi habia res especial pero una pesca digne, no passa res aquest finde segur que clavo un peix maco i el puc posar al blog, mentrestant poso les que vaig fer jo mentre feia de barquen a en Bastien