www.salvimar.com

4/15/2012

SORTIDA AMB EN MARTI

No sabia si sortir amb embarcació o d´aletes, finalment vaig optar per anar d´infanteria amb en Marti, el vaig portar a un lloc on ell no hi habia estat mai i que per aquestes dates pots trobar algun mero o cap roig.
Les condicons de l´aigua habien millorat molt, i era força mes neta, pero tot i fer alguna picada fondeta no veia res de res, i es que la cosa estava per agafar el lot i rastrejar caus coneguts, pero jo en aquella zona no en tenia gaires. Finalment la sort va estar a favor nostre i vaig poder clavar un mero a la caiguda, que en Marti va doblar i directe al passador, com diu ell la sortida ja va valdre la pena

3 comentaris:

MARTÍ ha dit...

Quina pasada!!! molt bo el video!.Deu ni dó,era fondo el mero,una molt bona baixada i com piquen aquests fondos,però sort que a base de la teva insistència,vas trobar aquest preciós exemplar.M'ho vaig passar molt bé!i quin disfrute veure com pujaves el mero i que habia de rematarlo.Ha estat una experiència inovlidable,un lloc molt maco i que espero que se'n repeteixin més! moltes gràcies Chio!!

Roberto Escobar ha dit...

Bonito mero Chio, enhorabuena, el lance a sido muy rapido , hay que tener buenos reflejos para disparar así.
Un saludo.

Anònim ha dit...

Hola, m'agradaria parlar amb tu amb un missatge privat, però no veig per enlloc on en puc aconseguir un.

El meu nom es Jordi, i em faries un gran favor que em facilitecis un correu.

El meu es: jordivallscfc@hotmail.com

Atentament

Jordi