www.salvimar.com

8/17/2019

CADAQUES 2019

Parlant amb en Bastien, em comenta que té el vaixell amarrat a Port Lligat, i que si volia anar-hi amb Natàlia a passar un cap de setmana, una oferta així qui pot dir que no?, portem estris per poder fer un bon arròs, i l'equipació de pesca per sortir una estona per la zona, en Bastien te varis punts que fa temps no visita i ja toca anar hi a veure si surt alguna peça maca. Un cop posades les cerveses a la nevera, i deixar tot a punt, fem un bon dinar, una bona migdiada que amb el balanceig suau del vaixell, és una migdiada premium.
Ara si ja ha arribat el moment, tenim la tarda per davant i comencem no gaire lluny a repassar alguns dels seus preuats punts, dies enrere ha bufat tramuntana, i la termoclima està baixa, al vol no es veu res.
A la segona baixada connecto la càmera de vídeo i veig que no funciona, ostres he oblidat posar la targeta, ostres ostres! avui segur faig un peix maco, vaig pensar, seguim mirant diferents zones, però no gaire més tard, en una barra que temps enrere havia donat grans resultats, faig una caiguda i veig un mero d'uns 7 quilos que s en va cap al seu cau, li dic a en Bastien que faré una altra caiguda, ventilo bé lluitant amb la corrent, i m acosto a la barra, l'aigua és neta, i corre peix petit per sobre, el mero que havia vist no surt per enlloc, però per sorpresa meva en aixecar el cap, tinc una imatge que quedarà marcada a la retina per sempre, un preciós mero de 13 kg, miro d encarar el fusell, i sense rumiar gaire, queda travessat per la meva varilla de 7.5mm, el tret no ha sigut letal, però no em dóna complicacions, i l'aconsegueixo pujar sense problemes. 
Ostres quina peça més maca! 
No gaire més tard decidim tornar cap al vaixell, Natàlia espera curiosa, per veure si hem pogut pescar res, en obrir la nevera i veure el resultat la seva cara ho deia tot, t´ha sortit feina noia
Son peces que sempre fan il·lusió, dona igual els anys que portis pescant, és la compensació a jornades complicades on el patiment passa per sobre del plaer.






Ara a reposar al vaixell i veure sortir la lluna al costat de la meva dona i els meus amics, aixi dona gust sortir a pescar!