www.salvimar.com

4/06/2021

CONTRA PRONOSTIC

 Avui he quedat amb en Tete i en Miguel, dos amics que vindran a Palamós a pescar. La previsió és que surtin d'infanteria, i després els recullo jo amb la barca.

Com sol passar de vegades, van una mica tard i arribaran una hora més tard del previst, jo ja sóc a la barca, fa molt fred, i la tramuntana empeny amb força, i neteja l´aigua, les condicions no són gens bones, però mai se sap, i mentre espero, decideixo fer unes esperes a un raconet tonto per veure si hi ha sort, no portava ni 10 min pescant quan de sobte veig venir cap a mi, un llobarro gros rodejat per altres de més petits, és un dia de poca vida, i la visibilitat és bona, poder apreciar una imatge així en aquestes condicions sempre és un plaer, ara toca estar al tanto, i no malbaratar les poques oportunitats que el mar et brinda a l'hivern. Amb una bona gestió de moviments aconsegueixo tenir a tiro la preuada peça, un cop mes el meu fusell Predathor es comporta com toca, i la peça acaba encertada per la meva varilla.
Caram és més gros de què pensava, i per sorpresa meva puc apreciar que s havia cruspit una llisa d'una tacada!, mare meva quins depredadors, és normal que li diguin Llop de Mar.
En recollir els meus amics i veure la nevera la situació ja la podeu imaginar. És la compensació a jornades de peus glaçats i llavis morats


Vaig tenir oportunita de poder filmar la captura, que al ser en condicions d´aigua neta es pot apreciar be.