www.salvimar.com

10/19/2008

FRUITA DEL TEMPS

Aquest Diumenge, vaig sortir a primera hora, amb el meu germa David.
Despres de mirar en alguns punts, puc clavar un Bonito maco, mes tard buscant els dentos, els trobo i a la que vaig per disparar em passa una servia entre el fusell i els dentos, disparo sense pensar-ho gaire , la servia es a la nevera, pero m´ha trencat el carret i m´ha deixat sense el meu fusell "dentonero" probo una estona amb el 100, i despres d´unes baixades veig un dento dels grossos que s´acosta, entra de forma recelosa , probo de disparar, sense sort donç la varilla no l´arriba a tocar, la veritat es que sense el meu fusell no tinc garies possibilitats, tindrem de deixar els dentos per un altre dia. Tornem a port David !

2 comentaris:

Oscar - Farrito ha dit...

buena pesca, Chio!!!

que fusil utilizas para los dentones?

Saludos,

Farrito

Chio Tulsa ha dit...

Saludos Farrito, mi fusil para los dentones es un picasso carbonkevlar de 120 doble goma y flecha de 6.5 mm