www.salvimar.com

10/16/2008

UN DIA MOLT MACO

El parte ja era bo, donç donaven bonança, a primera hora vaig a buscar els dentols, estan per la zona freda i no volen saber res, cambio de lloc i en una baixada veig un banc de dentols molt desconfiats, la veritat es que avui estan dificils. Mentre faig la espera em passa un mero de 3.5 kg que em fa la vela al veure´m, l´apunto mmm m´ho penso massa i s´encaua, pero bueno no passa res, aquest cau no te escapatoria. Vaig a la barca, agafo 90 i llanterna, en uns minuts el mero ja es a la nevera. Mentre rumio on anar, veig una volada de peix que salta, segurament els bonitos estan apretant,penso jo. Sense pensar-ho probo amb el jigging una estona, la mar esta realment calmada l´aigua es neta, i el sol apreta , veig com el banc de peixos es "refugia" sota la meva embarcació, per els voltants veig els bonitos atacant, veig llampugues amb colors hipnotics i veig.......collons quina servia !!, si si que fort jo a sobre de la barca amb la canya, i la servia a 5 metres donant voltes sota el banc de peix, intento que mossegui l´esquer pero no fa cas, aleshores penso, que caram. a cadascú lo seu ! agafo el 120 doble goma em poso les aletes, em tiro a l´aigua i la servia es a sota, cop de ronyo i pam! servia clavada..que guay ! agafo el 90 i la remato d´un tret , ho poso tot a lloc i mentrestant veig que els bonitos encara hi son, val donç tornarem a provar, a la tercera baixada em passa una voladeta no gaire gran, pero els bonitos ja son guapos, apunto a un i l´encerto de ple, la cosa s´esta posant calenteta ! .
Al veure que ja no queda moviment vaig de tornada a port, pero paro en un lloc a fer unes esperes i aconsegueixo agafar un parell de dentols de kg . Ara si que anem cap a port, disfrutant de una jornada d´aquelles que et reserven el mar per tu sol, ja que la majoria de mortals estan treballant

1 comentari:

Anònim ha dit...

ok. I found an information here that i want to look for.