www.salvimar.com

6/24/2010

AMB MOLTA CORRENT

Surto sol per la tarda amb la barca, despres de consultar el gps i la sonda, decideixo anclar, fa Garbi soportable, i l´aigua es va netejant mica en mica. al tirar-me puc comprovar que hi ha una corrent forta, sera dificil mantenir-se a lloc, trigo mes temps entre baixada i baixada pero mica a mica em vaig situant, al lloc de sempre no els veig, i provo pels voltants, en la darrera baixada aconsegueixo fer una bona apnea i ja al final em va a venir un dento solitari de 4.300 kg un bon tret li va trencar l´espina no poguent ni obrir carret, l´instint em diu que si em quedo en fare un altre, s´acosta l´hora bona, pero tinc un sopar familiar i no tinc excusa per arribar tard, donç la peça maca ja la he fet, faig bondat i torno cap a port, ens tornarem a veure en un parell de dies