www.salvimar.com

6/27/2010

MERO A LA ESPERA??

Aquest cop surto aviat aviat, per poder disfrutar de unes hores de calma sense gaires embarcacions, he quedat amb en Marc, nomes començar faig una caiguda i veig un parell de corballs macos, pero al veure que marxen, disparo i puc clavar-ne un pero esta clavat per el llom i no se si aguantará, finalment es desclava, pero com l´aigua es neta veig on s´amaga, per sorpresa al mirar sota la pedra, em trobo un mero de cares, caram! passa dels tres kg, li dic a en Marc que tiri ancla i agafi fusell curt, en uns minuts les dues peces son a la barca.
Decidim cambiar de zona, ara arrivem a on m´agrada a mi pescar, en Marc encara s´esta preparant i jo ja soc a l´aigua, faig una baixada i em situo en un escalonet força bo per l´espera, un metres mes avall veig un mero maco, ell no m´ha detectat i cada cop s´acosta mes, esta completament al seu rollo i neda com si fos un tord tafanejant per tots els racons, despres es refrega contra la roca i jo regalant-me amb aquestes imatges, un cop el tinc a menys de dos metres li presento el meu Abellan atravessant el peix i puc pujar-lo sense complicacions,es un mero de 5.400kg que queda molt be dins de la Coleman, molt motivat segueixo per la zona i puc agafar un parell de dentos un de 1.5 i l´altre de 2 , pero estan pescats a l´espera a -27 metres i aixo em reconforta, llastima les fotos que no son gaire guapes , li tindre de dir a en David Mandos que em faci un curset basic del tema