www.salvimar.com

8/11/2012

AUTOFOTO

El meu professor tecnic en arts de pesca submarina em va dir que hi tenia d´anar molt d´hora, i aixi ho vaig fer, a la segona baixada ja els vaig veure, amb una maxima cura de tots els meus moviments, em situo en modo ON, no trigo gaire a poder disparar a un bonic exemplar de quasi 6 kg, veig que hi ha possibilitats de perdre la peça i rapidament vaig cap a la BOIA (element imprescindible en aquestes dates) agafo el meu 75 i baixo a doblar la peça, esta entremitg de la poseidonia, amb uns colors lilosos i puntets espectaculars, doblo sense dubtes, i ja tenim una bona forma de començar el dia, despres a bascula no arribava a 5.5 pero ja es una peça maca,confiat penso que podre pescar un altre dento, tinc possibilitat de disparar a un grupet que no superen els dos kg pero per voler agafar el gros del darrere un cop mes ni un ni altre, com que no tinc barquer faig algunes fotos a la peça al terra de la barca que no se perque no varen quedar be, sort que em vaig fer alguna autofoto amb la peca i aixo es el que quedara per el record, es va saber greu no poder fer alguna foto sota l´aigua...un altre dia sera, comença el transit de embarcacions, es hora de tornar cap a port,


4 comentaris:

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Nunca fallas. Muy buen dento.
Importante llevar siempre la BOYA.
jejejejejejejejejjejejejeejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejejej

Toni ha dit...

Un dento muy guapo, ha si da gusto salir, y lo de la boya es "MUY IMPORTANTE", saludos.

MARTÍ ha dit...

Es un dento guapissim chio!! nomes s'hs de veure la teva cara desatisfacció,ets un crack i les teves cualitats fan k agafis aquests exemplars tan guapos!! molt bé,no paris!!ens veiem Chio una abrassada!!