www.salvimar.com

8/04/2012

JA ES COMENCEN A VEURE

Amb en Sergi de barquer, aprofito les ultimes dues hores de la jornada per intentar agafar alguna cosa per sopar,escoltant els consells d´algun profundista i amic, segueixo les seves indicacions a peu de lletra, nomes començar em sorpren la visita d´un banc de bonitos,(ja es comencen a veure) i em puc pescar un, pero jo el que busco es un dento, no queda gaire temps perque el sol s´amagui, i cal aprofitar cada baixada, entremitg d´un banc de sards, puc veure el dento d´uns tres kilos, casualment estic ben colocat i se que es la oportunitat de la jornada, cosa que aprofito amb un bon tret. Ja no queda temps per gaire cosa mes, tot i no complir les espectatives marcades, no tornem de buit, encara no hem arribat a port i ja tinc ganes de tornar a tirar l´escopinyada a les ulleres un altre cop....mare meva quina enfermetat !!!