www.salvimar.com

8/16/2013

ROGESAURUS


La tramuntana ha baixat la termoclina, el peix es una mica mes fondo, estic buscant els déntols, pero de moment no hi son, segur que corren per la zona, donç el peix esta realment nerviós.

A una fondaria de 30 metres, veig l'estesa de roges, espectacular pel tamany que tenen, no se d´on han sortit, pero realment passen dels 600 o 700 grams, No dubto a gafar-ne uns quants perque la meva dona pugui fer la recepta de tartare de roger (impressionant) es una recepta que varem trobar a la revista apnea en un reportatge que va fer sobre aquest peix, i la veritat es que cambia molt la percepcio que tenia jo d´aquesta especie, en quant a tema culinari.

Entre baixada i baixada puc pescar un corball, i al final nomes em faltaba trovar el desitjat dento.

Nomes em queda un lloc per mirar i en una de les baixades, veig el banc, están força compactes i n´hi ha de grossos, un de quasi tres kg es posa a tiro i no dubto a disparar tot i veure exemplars mes grossos darrere (ja se com acaben aquestes històries) el passador fa goig amb la varietat de colors, m´ho he passat força be i em trobava molt millor que la darrera vegada



2 comentaris:

Roberto Escobar ha dit...

Como te vas a poner de salmonetes Chío , el denton muy guapo , mejor asegurarse una pieza, que a veces ya sabemos lo que nos suele pasar por agonias,jajaja.
Un saludo.

Chio Tulsa ha dit...

Cierto cierto, mas vale denton de 2 kg en mano que de 7 kg volando!