www.salvimar.com

9/08/2013

CALMA

Ja comença a refrescar pels matins, i el sol surt molt més tard, l´atardo vol guanyar terreny, però encara s´haurà d´esperar uns dies.

Amb pronostic de pluja a partir del migdia, no estic gaire motivat per anar a pescar, el vent es suau i penso que la manca de sol farà que hi hagi menys moviment a mar. Davant el dubte decideixo no posar el despertador i que demà al matí ja veurem

Per fortuna em desperto d´hora sense mandra, preparo tot i surto a pescar. La situacio es de calma, i el cel esta millor del que esperaba, un cop fixada la embarcacio al lloc que li toca, em poso les aletes carrego el fusell i em tiro al aigua, esta molt neta (veig les pedres a -20) i calenta a superfície, no fa gaire corrent i aconsegueixo trobar una calma que m'anima molt, en un parell de baixades, puc comprovar que a sota l'aigua es força més freda i que tot i que corren alguns dentos se que amb aquestes condicions serà difícil clavar-ne un, no gaire mes tard veig un meret que fuig cap a la seva pedra, hi ha un escaló, intento acostar me cautelosament, per intentar sorprendel, faig una petita espera i al costat tinc un altre mero fen la vela, adreço el meu fusell i no dubto a disparar, sense complicacions l´aconsegueixo pujar, em pensava que era mes gros, pero finalment la bascula va marcar 3.620, per mi ja esta be. Hi ha molta calma no passa ningu i hi ha poca corrent, tindria de canviar de zona, pero les condicions em fan insistir una mica mes, ventilant a superfície em passen un grupet de bonitos, obro els ulls com plats i penso... TATAKI !!! cop de ronyó i caiguda a veure si venen, es van acostant pero amb molta prudència, amb un tret molt llarg en puc clavar un, sembla que esta clavat per el mitg i no tindre problemes, pero no es aixi, veig que lluita i apreta de forma inusual, fins que al final s´acaba trencant, Bah! quina tocada de coll.. ja es veía al plat !. Be aixo fara que el proper tingui encara mes valor.

Vaig cap a casa que tinc gana .