www.salvimar.com

10/07/2018

JORNADA DE PESCA AMB EN LLUIS PONS

Encara que va endarrerit, les estacions van agafant el seu lloc, a mesura que passen els dies.
Ara l´aigua, tot i que no es pot dir que estigui freda, ja va refrescant, i els dies triguen més a aixecar se.
A tres quarts de vuit! em va dir en Lluís per Telèfon, i a l´hora érem a port, iniciem el protocol de tirar embarcació a l´aigua, i posar-nos el traje, hi havia una mica de trangul, amb mar de fons, però per aquestes dates les condicions eren d´estar atent a l´aigua, ja que la sorpresa pot arribar en qualsevol moment. I així va ser, encara no havia fet la segona baixada, que em passa un vol de servies per sota, en un acte d´instint, dono cop de ronyó i em deixo caure, és una volada guapa i les imatges hipnotitzen veient la dansa sincronitzada, en tinc una a tiro, però veig que no havia activat la càmera, amb sang freda dono prioritat i poso mode "rec" ara ja  que puc continuar i anar per feina, però ara mantenen la distància, segueixo fent la caiguda i una de les més maques em passa per sota, una vegada mes el fusell DARK SIDE a de demostrar el seu potencial, i així ho fa, un tret a mitja distància que fa que la varilla quedi travessada al llom del peix, content amb el resultat ", ja que havia quedat molt tocada i no obria carret" inicio l'ascens, per sorpresa meva veig que el nylon no tensa a mesura que pujo, WTF ?? com pot ser ??, donç resulta que el dia abans havia canviat el fil i una de les grapes no estava ben collada, imagineu la situació, mare meva, quin gamarús vaig pensar, però a l'arribar a superfície dono dues alenades d´aire i cop de ronyó de nou sense pensar, la servia esta tocada i sembla que serà fàcil recuperar, però a l'agafar la varilla amb la , es recupera de forces i em munta un bon sidral, pujo com puc i remato la peça, ara si ja podem respirar tranquil,

El mestre Pons mentrestant ha pogut pescar, una dorada de bon porte, la cosa comença , i esperem poder trobar alguna cosa mes.

Però tot i veure vida de peces petites, els grans depredadors no hi són, busquem aquí, busquem allàperò tot i anar fent algunes peces de ranxo, no aconseguim fer res més de talla important.

És l'hora d´anar cap a port, fem algunes fotos pel record i cap a casa!

Un mes per explicar.,Gràcies Lluis!!