www.salvimar.com

10/21/2018

SERVIA A BARCELONA

Feia dies que parlava amb l´Albert de Barcelona, m´enviava fotos de les pesqueres de llampugues que estava fent, jo en tota la meva vida de pescasubnomés n´he agafat una, i em va trucar un dissabte a la tarda per si volia baixar,Diumenge mati, la previsió era realment dolenta, pluges i entrada e temporal, cosa que no agrada als pelàgics.

Però està clar que si no és prova segur que no en fas cap, per el que vaig dir que .

El despertador va sonar molt d´hora i negre nit, pujo al cotxe, que prèviament havia preparat el dia abans, camí a la ciutat Condal.

De camí una tromba daigua em va caure al damunt per l autopista, i ho vaig passar realment malament, varen ser deu minuts, però es va fer una eternitat, ànims, vaig pensar, el que alguna cosa vol .....

A l'arribar a Barcelona, ja no plou, el dia arrenca i he trobat el lloc a la primera. Saludo a l´Albert i en Víctor, aquest últim no el coneixia, tot a punt decidim anar al primer lloc indicat, em diuen que fa tres dies hi varen ser i que no havien vist res, em tiro jo sol amb el fusell a la només ficar el cap a l´aigua, veig un vol de servies maques, calculo que deuen rondar entre els 7 i 10 kg, intento no posar me nerviós, ja que encara he de carregar el fusell i el més segur és que no tingui temps, com si no hi fossin començo el meu protocol, fins a tenir el fusell i camara a punt, llavors miro a sota i veig que encara hi són, faig una caiguda i quedo neutre en el blau del mar, el vol de servies s´apropa i puc comprovar que són molt més grosses del que pensava, concentro tot en una d´elles i espero que estigui a tiro, per fortuna el Dark Side compleix la seva part, deixant el peix ferit de mort, un cop el tinc agafat, recupera forces i em posa a prova la meva resistència, com puc agafo el meu ganivet i sentencio la lluita, ara si ja és meva!

Quedo sorprès de lo gran i maca que és, li trec les ganyes per dessagnar i netejo allà mateix, després vàrem anar a mirar els llocs on ells havien triomfat dies enrere, però les condicions no eren bones i no hi havia res. Abans de plegar fem una estona l espigó i puc pescar un llobarret que completa la jornada.

Ara la feina serà acollar la bèstia a dins la nevera, però ja m agradaria tenir més sovint aquest problema!


Aquí es pot veure el vídeo editat pel meu amic Paco EFEJOTA i la veritat és que va quedar molt millor de el esperat,,una entrada així només la pot valorar algú del sector, ha estat un bon entrenament per al proper viatge a PANAMA !!



Ara passo torn a Natalia que li donará el tracte que mereix una peça aixi